Selamat Datang....

Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia...
Selamat Datang & Terima Kasih diucapkan kepada pembaca yang sudi singgah ke ~Taman Persinggahan Kayangan~ yang serba kekurangan ini..
Segala komen yang membina untuk kebaikan adalah amat dialukan dan tutur kata yang sopan amatlah dihargai.

Di blog ini juga ada juga terselit kisah mengenai perjalanan kehidupan masa lampau dan permulaan perjalanan hidup Minah Bunga sebagai ibu tunggal sehingga sekarang setelah selamat di ijab kabulkan menjadi suri hati suami tercinta.
Segala kisah yang telah
di paparkan bukanlah bertujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak atau membuka pekung didada tetapi hasil karya itu hanyalah sekadar untuk hiburan dan pengajaran melalui pengalaman Minah Bunga untuk dikongsi bersama pembaca.
Diharap pembaca terhibur dengan penulisan yang lahir setelah sekian lama terbuku dihati..

Bagi yang meluat dan bosan untuk membaca,digalakkan untuk tidak meneruskan bacaan yer...:)
Sekian Terima Kasih..

Monday 16 April 2012

Genap Sebulan aku berblog....

Salam 1 dunia ollss... 
Ari ini aku tengok kalender 16 April 2012..
Wah!!!!pejam celik,pejam celik aku dah sebulan jadi blogger.. Alhamdulillah....Berkat dan dengan izin dari Nya aku kenal korang sume yang baik hati dan ramah mesra jadi follower dan sudi datang singgah pepagi,petang,malam kat blog ~Taman Persinggahan Kayangan~ aku yang serba kekurangan ni yer...Terima kasih banyak2..Korang ler peneman & pengubat ati aku yang kesunyian kat dalam opis yang suram nih...
Dalam satu bulan ni,aku dah ada 65 follower yang baik ati lagi ramah mesra dan opcoz aku pun follow korang jugak...Terharu sangat2..Sob..sob..sob..**nak tisu,leh???**  
Aku harap kita orang akan terus jadi kawan eyk walaupun hanya di alam cyber ini... Tanpa korang,suram ler blog aku nih...mcm rumah hantu agaknyer..huhuhuhu...seram....Di sini jugak laa aku menyudikan diri untuk kongsikan cerita kisah hidupku,yang mengisahkan permulaan aku menjadi ibu tunggal di usia yang begitu mentah, yang bukan bertujuan utk mengaibkan mana2 pihak,tapi just untuk berkongsi pengalaman lampau yang boleh dijadikan panduan untuk yang baik2 saja lah yer...
Apa yang tersalah kata,terkasar bahasa,terambik,terpintak kat korang yang korang rasa tak selesa lagi menjengkelkan korang,jagan segan silu bagi komen kat minah lah yer,tapi dengan tertib ckeet ler..Jangan lah maki hamun pulook keyh..Kang aku meraung nangees nanti kang..Susah korang nak pujuk balik nanti,arr...**ugut cam budak2**hihhi..Grenti korang tak sanggup nak tengok betapa buruk bebenor minah bunga pabila nangees dimarahi cam gitu kan...hihihii..
Tapi,aku percaya yang korang tak camtu & korang the best..Thanks ya...Sayang korang kuat2..Mwuah!!!

No comments:

Post a Comment