Selamat Datang....

Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia...
Selamat Datang & Terima Kasih diucapkan kepada pembaca yang sudi singgah ke ~Taman Persinggahan Kayangan~ yang serba kekurangan ini..
Segala komen yang membina untuk kebaikan adalah amat dialukan dan tutur kata yang sopan amatlah dihargai.

Di blog ini juga ada juga terselit kisah mengenai perjalanan kehidupan masa lampau dan permulaan perjalanan hidup Minah Bunga sebagai ibu tunggal sehingga sekarang setelah selamat di ijab kabulkan menjadi suri hati suami tercinta.
Segala kisah yang telah
di paparkan bukanlah bertujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak atau membuka pekung didada tetapi hasil karya itu hanyalah sekadar untuk hiburan dan pengajaran melalui pengalaman Minah Bunga untuk dikongsi bersama pembaca.
Diharap pembaca terhibur dengan penulisan yang lahir setelah sekian lama terbuku dihati..

Bagi yang meluat dan bosan untuk membaca,digalakkan untuk tidak meneruskan bacaan yer...:)
Sekian Terima Kasih..

Thursday, 28 June 2012

Masakan akan UMPPHHH bila....

1.Aku Tak Marah....Kalau aku masak time marah,kompom aku sendiri makan pun tak sudi...Uweekk!!! Sukatan dan bahan sama jer,tapi emosi tak terkawalkan..Maka terjadi la insiden terlebih masak laa,hanguslaa dan lain2 lagi kejadian yang tak diingini berlaku...Termasuk juga makanan masih mentah pun ada dalam senarai ...Huhuhuu....

2.Aku Tak Merajuk..Kalau aku merajuk,mula lah jiwa jadi tak tenang. So,makanan yang aku masak akan kekurangan rasa ler...Semuanya berperisa tawar...Mungkin rasa terpaksa rela kot....Hurrmm.....
3.Jiwaku Tenang & Aku Happy... Masak pun santai2 jer sambil senyum2 dan siap nyanyi2 lagi...Jiwa berbunga-bunga,ada heart gitew....Ahaakkss...Rasa pun special ler...
Yang penting aku masak dengan kasih sayang...Baru masakan ada UMMPPPHH!!!!!!
 
Itu dari aku..Anda punya bagaimana? Share laa...


7 comments:

  1. bile nk msk kte kne cool bru mskan kte mnjdi kn? ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu dayz...msak pun ekot mood kan..

      Delete
  2. sy, jiwa setenang air terjun pun xleh leh nk msk, xtau la nape... xexpert skit bab ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi..lain org lain ragam nyer kot..trah,name shoutbox trah tulis...Could not connect to caching server..:(

      Delete
  3. Singgah sini nak tengok beauty blog....

    http://hypnosis-sehat.info
    http://lintasmedan.co.cc

    ReplyDelete