Selamat Datang....

Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia...
Selamat Datang & Terima Kasih diucapkan kepada pembaca yang sudi singgah ke ~Taman Persinggahan Kayangan~ yang serba kekurangan ini..
Segala komen yang membina untuk kebaikan adalah amat dialukan dan tutur kata yang sopan amatlah dihargai.

Di blog ini juga ada juga terselit kisah mengenai perjalanan kehidupan masa lampau dan permulaan perjalanan hidup Minah Bunga sebagai ibu tunggal sehingga sekarang setelah selamat di ijab kabulkan menjadi suri hati suami tercinta.
Segala kisah yang telah
di paparkan bukanlah bertujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak atau membuka pekung didada tetapi hasil karya itu hanyalah sekadar untuk hiburan dan pengajaran melalui pengalaman Minah Bunga untuk dikongsi bersama pembaca.
Diharap pembaca terhibur dengan penulisan yang lahir setelah sekian lama terbuku dihati..

Bagi yang meluat dan bosan untuk membaca,digalakkan untuk tidak meneruskan bacaan yer...:)
Sekian Terima Kasih..

Tuesday, 24 July 2012

Wahai Nafsu Serakahku...

Salam...
Alhamdulillah hari ni masuk 4 hari kita berpuasa & alhamdulillah aku dpt harungi 4 hari ni dengan jayanya...
hihihi...
Namun,aku hanya insan biasa yang sering dihantui oleh bayangan nafsu serakah yang meluap2.....
Hari ni saja aku dah terbayangkan nak melahap...

Double cheese McD....



 

Ayam Panggang Madu....
 

Ice Cream....
 
Rojak buah.....
 

Astaghfirullahalazim!!!!

.....
Walau apa pun,jangan biarkan nafsu serakah menguasai diri kita yer... Sesungguhnya pembaziran & belanja yang berlebihan adalah amalan syaitan....(nasihat utk diri sendiri sebenornyer nih...)
Huhuhuhu.....

13 comments:

  1. Wahh semua nya sedap tu...tapi larat ke nk mkn semua sekali...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..sememangnyer tidak larat...hihihihi...

      Delete
  2. Replies
    1. nang nyaman...p time tok nea larat nak ngabisnya kan..hihihihi

      Delete
  3. makan taugeh ngan nafsu serakah... ahakz....

    ReplyDelete
  4. waa.. sedapnya semua.. tetiba tgok d awal pagi.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihii...time perut lapor,semuanya nampak sedap..:)

      Delete
  5. errkk...tgk ayam tu terliur pg2 ni kak..hiks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ker? alaa cian nyer..maaf yer sis..huhuhuhu...

      Delete
  6. nafsu membuak2 bila tgk eskrem..perrggh!time haus2 ni mmg sedap masuk tekak..Astaghfirullahalazim...coobaaannn...

    #Selamat berbuka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu....memang tu..cobaan...
      terima kasih & awak juga....:)

      Delete
  7. geram tengok ayam madu tuuuu,, hissh!!

    ReplyDelete