Selamat Datang....

Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia...
Selamat Datang & Terima Kasih diucapkan kepada pembaca yang sudi singgah ke ~Taman Persinggahan Kayangan~ yang serba kekurangan ini..
Segala komen yang membina untuk kebaikan adalah amat dialukan dan tutur kata yang sopan amatlah dihargai.

Di blog ini juga ada juga terselit kisah mengenai perjalanan kehidupan masa lampau dan permulaan perjalanan hidup Minah Bunga sebagai ibu tunggal sehingga sekarang setelah selamat di ijab kabulkan menjadi suri hati suami tercinta.
Segala kisah yang telah
di paparkan bukanlah bertujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak atau membuka pekung didada tetapi hasil karya itu hanyalah sekadar untuk hiburan dan pengajaran melalui pengalaman Minah Bunga untuk dikongsi bersama pembaca.
Diharap pembaca terhibur dengan penulisan yang lahir setelah sekian lama terbuku dihati..

Bagi yang meluat dan bosan untuk membaca,digalakkan untuk tidak meneruskan bacaan yer...:)
Sekian Terima Kasih..

Tuesday, 10 April 2012

Ngantuk nyer....

Assalamualaikum dan salam satu malaysia kawan2....
Ngah wat pe tu?Time ni tpt aku hujan gerimis..Sejuk2 jer rasa... Macam nak balik umah sambung tdo laa...Nasib esok cuti umum kan..
Yea2x!!!!!! Esok cuti.....
Itulah penyebab aku nak turun kerja ari ni...Nak tau aku buat apa dalam opis time nii???..........












                                       
                                               **pandai uncle google**

Aku buat camtu dah hampir 20x dalam masa 10minit..terer tak aku....
 Hinggakan hampir2 aku nak .....
                                   
                                   ***uncle google memang superbb***
Huhuhuhuhu....


3 comments:

  1. Selamat bercuti...!! (^_^)
    Hujann sedapp tidoo..hihihi

    ReplyDelete
  2. Sedap tido sambil guleng2 kan eiqa..hihihii

    ReplyDelete