Selamat Datang....

Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia...
Selamat Datang & Terima Kasih diucapkan kepada pembaca yang sudi singgah ke ~Taman Persinggahan Kayangan~ yang serba kekurangan ini..
Segala komen yang membina untuk kebaikan adalah amat dialukan dan tutur kata yang sopan amatlah dihargai.

Di blog ini juga ada juga terselit kisah mengenai perjalanan kehidupan masa lampau dan permulaan perjalanan hidup Minah Bunga sebagai ibu tunggal sehingga sekarang setelah selamat di ijab kabulkan menjadi suri hati suami tercinta.
Segala kisah yang telah
di paparkan bukanlah bertujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak atau membuka pekung didada tetapi hasil karya itu hanyalah sekadar untuk hiburan dan pengajaran melalui pengalaman Minah Bunga untuk dikongsi bersama pembaca.
Diharap pembaca terhibur dengan penulisan yang lahir setelah sekian lama terbuku dihati..

Bagi yang meluat dan bosan untuk membaca,digalakkan untuk tidak meneruskan bacaan yer...:)
Sekian Terima Kasih..

Thursday 27 February 2014

Mana Chat Box Minah Bunga???

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia...

Sempena tahun baru ni aku berazam taknak berhutang banyak-banyak sampai tak larat nak mebayornya...
Hutang apa??
Hutang blogwalking lerr..huhuhuhu...
Sekarang ni kan aku jarang jengok blog ku yg sekangkang kera nih...
Untuk mengelakkan permasalahan itu berlaku jadi aku mengambil keputusan untuk mendeletekan chat box aku itu untuk kebaikan bersama...

Jadi,kalau korang nak tinggalkan jejak, sila tinggalkan diruangan komen ya...
Bukan apa,cuma aku tak mampu nak balas semua yang dalam chat box tu...
Yerlaa..kadang2 terlepas pandang gak..Yer dak?

Jutaan maaf andai aku terlepas pandang untuk menjengok blog2 kalian...
Tapi aku pastikan kejadian ini tidak akan berulang...
 

I am sorry...
Sayang korang...Mwuaahh!!!


No comments:

Post a Comment