Selamat Datang....

Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia...
Selamat Datang & Terima Kasih diucapkan kepada pembaca yang sudi singgah ke ~Taman Persinggahan Kayangan~ yang serba kekurangan ini..
Segala komen yang membina untuk kebaikan adalah amat dialukan dan tutur kata yang sopan amatlah dihargai.

Di blog ini juga ada juga terselit kisah mengenai perjalanan kehidupan masa lampau dan permulaan perjalanan hidup Minah Bunga sebagai ibu tunggal sehingga sekarang setelah selamat di ijab kabulkan menjadi suri hati suami tercinta.
Segala kisah yang telah
di paparkan bukanlah bertujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak atau membuka pekung didada tetapi hasil karya itu hanyalah sekadar untuk hiburan dan pengajaran melalui pengalaman Minah Bunga untuk dikongsi bersama pembaca.
Diharap pembaca terhibur dengan penulisan yang lahir setelah sekian lama terbuku dihati..

Bagi yang meluat dan bosan untuk membaca,digalakkan untuk tidak meneruskan bacaan yer...:)
Sekian Terima Kasih..

Wednesday 28 March 2012

I miss my son...

Salam semua....
Susah betollah berjauhan dengan permata hati bonda... Rindu sangat-sangat dengan baby boy aku yg sekarang ni berusia 5 tahun 11 bulan 3 hari... Memandangkan aku kerja jauh di kawasan perdalaman, line hp bknnya bgus sangat pown..Nama lagi kawasan hutan kan...Hurmm...
Dari malam tadi aku asyik teringat kat dier ajer..Dah ler dia tu lah satu2 anak yang aku ada... (adik2 dier otw occay..)Makin-makin lagi dengar penyakit H1N1 sekarang makin menjadi2 jer..Kes culik merata2..Nauzubillahminzaliq!!!! minta simpang malaikat 44..."Ya Allah Ya Tuhanku,Kau lindungi anakku dari penyakit dan sihat kan mental dan fizikalnya serta jadikan dia anak yang soleh.. Berkati dan rahmati hidup anakku Ya Allah..Hanya Engkau saja tempatku bergantung harap..Amin..."  
 Tak sabar rasanya nak call anak nih.. Time ni masih sekolah budak tu... Tengah hari karang boleh try call..Keja pun tak leh nak fokus dah ni..Dalam hati kuat dok teringat dan terkenang2kan dia saja...Harap dia tak apa-apa lah kan.... Dunia sekarang bikin hidup makin kacau...Ketenteraman dah kurang.... 
Ok lah... Salam...

2 comments: